Heldag på ikea

1kommentarer

Jag och min vän Towe åkte  ikea  i morse rätt så tidigt plus vi passade på att käka frukost inne på deras restaurang.Jag älskar verkligen ikea kan gå där inne i flera timmar och  få med mig allt möjligt hem som inte skulle följa med hem från början.Men jag sa till mig själv i dag att nej nu ska du inte köpa massa med skit utan bara det du har sagt.Jag kunde hålla mig borta från att handla annat.Jag sa detta till mig själv eftersom det är så onödigt att köpa massa med saker till lägenheten eftersom att om ett halvår borde huset vara klart och då flyttar vi ut ditt och då ska vi köpa hem nytt.Det är inte säkert att man vill  just dom sakerna som man har köpt till lägenheten i huset sen just därför så gjorde jag detta valet.Jag är fortfarande förskyld och har ont i halsen men som jag skrev i går tänker jag inte bli stoppad för att göra saker utan jag kör på som vanligt ändå.Någon gång borde förskylningen försvinna tycker man.Min lillasyster Emily fyller 21 år idag och ville bjuda oss på tårta men där fick jag säga i från vill inte smitta ner hennes familj och helst av allt inte hennes son som är knapp en vecka gammal.Vi bestämde att jag ska komma till dom på fredag om jag är bättre då och det hoppas jag verkligen att jag är.Jag har inte träffat hennes son än  bara sätt honom på kort jag vill mysa lite.direkt efter ikea så åkte vi hem till min vän och lämnade hennes grejer som hon hade köpt plus det var första gången jag var hemma hos henne.Hon och hennes kille har precis flyttat  hitt till norrköping till en lägenhet.Den var rätt så gullig för att vara en etta men jag skulle börja klättra på väggarna om jag skulle bo i en etta.Sen så åkte vi hem till mig rastade hunden  och tog en kopp kafe:)Min vän åkte hem och jag fick börja  med maten.Kan säga en sak om dagen helt underbar.


Detta köket  skulle jag ville ha i vårat hus.
 
jag tyckte att mattan vägde lite mycke.

 

Min älskade vän Towe

1 kommentarer

Towääää

10 Mar 2010 06:50

Tack för igår =) dte var trevligt =) höhö ! nus ka jag snart åka till jobbet.. utan motivation Wiihhuu !.. ajja ha en bra dag du som kan !

Kommentera

Publiceras ej