God Morgon

0kommentarer

Alla glada människor där ute.Nu är hunden rastad och har ätit klart frukosten.Om ett litet tag ska jag ge mig i väg ner till körskolan.Min syster och hennes vän ska jag träffa utanför körskolan kl10.15 dom åker buss ditt medans jag rör på mig och går ner ditt.Efter körskolan ska jag nog fika lite med Simon vet inte om hans tjej Natta följer med men det är sånt som märks.Jag är Kaffe sugen men håller mig borta från kafet nu när jag ska i väg.Kan inte laga någon mat tills J kommer hem eftersom jag bara har pomme hemma.Så när han kommer hem så ska vi åka och storhandla om han kommer i håg det och inte planerat något annat.Men har han gjort det så får han köpa hem mat till mig och så får han åka och storhandla hem mat i morgon själv.För i morgon är det stallet som gäller för mig.oj klockan går och går ser jag så det e bäst att byta kläder och börja gå neråt ha en bra dag.

Kommentera

Publiceras ej