Emily har åkt till förlossningen

1kommentarer

Å vad sitter här och väntar och väntar på att få höra något nytt.Min lillasyster fick åka in till förlossningen vid 11 tiden idag.Vid 12.10 fick jag mess av henne att dom hade skrivit in henne plus att hon avr öppen 5 cm.Som det ser ut nu så kommer hennes son till värden idag:)Jag är så glad för hennes skull hon har väntat på denna dagen hur länge som helt är den äntligen här?Hon skulle haft den 27feb så hon har gått över 4 dagar.För varje min som går så känns dom mycke längre en vanligt.Stackan lider verkligen med henne nu hon måste ha så jävla ont att det inte går att beskriva med ord.Jag vet själv hur det är när jag har mensvärk jag kan inte komma upp från sängen då på flera dagar men att ha värkar måste göra betydligare ondare än att ha mensvärk.Jag är så glad över att hon har en underbar sambo som finns vid hennes sida och har vart det under hela hennes gravidtet stöttat henne när hon har haft det som svårast.

1 kommentarer

towe

03 Mar 2010 21:35

Oh jag har har inte hört nåt mer från henne! är ju så nyfiken! :D

Kommer säkert vara världens gulligaste lilla bebbe.

Kommentera

Publiceras ej