Besökte syster idag

0kommentarer

Åkte hem till lillasyrran och fick träffa hennes son som är 1 vecka 2 dagar gammal. Det var första gången jag träffade honom eftersom jag har vart genom förskyld.Gud så liten man kan vara och så söt på samma gång.Dock kunde jag inte få in i hvudet riktigt att syrran har blivit mamma men det kommer väl snart.Han måste ha legat skönt hos mig han somnade rätt så fort.Jag passade också på att byta blöja på honom när syrran stog i duschen.Så svårt har jag nog aldrig haft när jag ska byta blöja på babisar.Tur att det  bara var kiss i blöjan och inte bajs för då vet jag inte hur det hade slutat.När jag skulle knäppa  hans body var det så många knappar så jag visste inte  från vilken sida jag skulle börja knäppa i från efter att ha provat sig fram sådär 6 gånger fick jag till det.Det e bara bra att träna då vet jag hur jag ska göra när jag väl får barn i framtiden.Syrran njöd på mat också hennes mat är alltid lika god kan jag lova er.
 


Jag tillsammans med min systerson Valentin!


Valentin somnade så skönt hos moster

Kommentera

Publiceras ej