22.44

0kommentarer

Jag har inget emot att vara ensam här hemma  tillsammans med hunden,det kan vara rätt så skönt att bara vara själv i bland.Men nu börjar jag sakna J som har vart hemifrån sen 6 i morse,då åkte han till jobbet efter jobbet åkte han till ett annnat jobb  och har inte kommit hem än.Stackan klockan är rätt mycke redan och han ska upp vid5 i morgon igen och jobba.Jag har dock passat på att tända några stycken rökelse som luktar så himmla gott i hela lägenheten J hatar den lukten,men eftersom han inte är hemma så får man passa på.Jag har suttit och kollat runt här på nätet efter en cykel till mig själv,den som jula hade var en barncykel så det var inget för mig.Men  tror jag har hittat en cykel jag vill ha som dom har på Biltema,Hoppas på att J är ledig någon dag så vi kan åka och titta på den för jag vill verkligen ut och cykla nu.Min hund och jag har legat i soffan hela kvällen och haft mysigt.Hon är en pratglad hund.Jag passade på att filmen när hon pratade men typiskt ska hon bli tyst när jag filmar henne.men filmar jag tv:n eller något annat här man henne i bakrunden hur hon låter.Nu sitter hunden och kollar på mig med sina små gulliga ögon och gnäller.Ska gå sista promenaden  med henne strax.Hoppas att J  inte har kommit hem när vi är borta och lagt sig redan och somnat för jag är på pusshumör.

Kommentera

Publiceras ej