Vem är Carolina?

0kommentarer

Ja den frågan ställer jag mig själv ganska ofta,vem är Carolina vad gillar hon vad hatar hon?Jag tänkte försöka förklara vem jag är som person.Mitt namn är Carolina som ni säker redan har förstått och är 23 år gammal bor i staden Norrköping.Jag har inte bott i staden Norrköping i hela mit liv utan flyttade ner till Malmö i några år tillsammans med min mamma och mina syskon.Anledningen till att vi flyttade tillbaka till Norrköping var att jag och min storasyster saknade våran pappa som vi bara fick träffa på vissa lov eftersom han bodde kvar här i Nrkp. Det kändes inte rätt för oss  och  vi gråter stora krokodiltårar nästan varje natt när vi bodde där nere.Så mamma såg ingen annan utväg än att flytta tillbaka till Norrköping och det är jag glad över:)Jag flyttade hemifrån till egen lägenhet när jag var 17 år gammal och det var min far och jag som stog på kontraktet till min första lägenhet.Varför jag flyttade hemifrån så tidigt hör inte hitt utan det håller jag för mig själv.Jag bor tillsammans med min hund som är en liten blandras tik på 7 år.I gymnasiet läste jag Indrustriprogramet blandat  med formprogrammet vilket jag inte ångrar för femöre.Jag är tillsammans med min pojkvänn som jag är förlovad med  i snart 4 år och vi har vart ett par i snart 7år:) i slutet av förra sommaren så köpte vi ett hus tillsammans ute på landet som vi nu håller på att renovera om helt och hållet,tills vi är klara med huset kommer jag och hunden att bo kvar i lägenheten.Jag har ganska många syskon som jag älskar,jag kommit fram till att du sammanlagt 8st syskon jag har det är inte illa.Jag är skit dålig att berätta om mig själv som ni kanske märker men försöker man inte så vet man aldrig hur det kan sluta.Jag rider på en ridskola en gång i veckan och i bland följer jag med vännerna till deras hästar.Jag hatar att ha skitigt runt och kring mig utan vill ha rent och fint.Jag tänker så här varför ska man lägga sig  ett skitigt badkar om man ska bada och vill bli ren?När det ändå slutar med att du inte kommer att bli ren när själva badkaret är så pass skitigt?Du skulle väl aldrig sätta på dig skitiga kläder så varje lägga sig i ett skitigt badkar?Jag skulle aldrig falla mig in att snacka skit om folk här på bloggen för det hör inte hitt.Jag skulle inte heller aldrig hitta på en historia utan håller mig till sanningen.Varför jag valde just detta namnet till bloggen är för jag prova massa med olika namn men alla var redan upptagna av någon annan bloggare.Här i min blogg skriver jag om min vardag,outfit,hund, mm jag skriver om allt möjligt som  rör mina tankar och funderingar runt livet.Jag har säkert missat massa med saker men nu har jag försökt at skriva lite om mig.visst jaha kom på en till sak innan jag ger upp.Jag är halv chilenare  och halv svensk och det är jag verkligen stolt över och skäms inte över att vara det.puss

Kommentera

Publiceras ej