Packa

2kommentarer

Jag håller på att packa för fullt inför dagarna vi kommer att vara ute på landet.Förmodligen kommer jag säkert att glömma att packa ner något som jag vill ha med mig ut men glömmer bort det rätt fort.Förmodligen så har jag också glömt att skriva något på köplistan men det är inte så lätt som jag trodde att det skulle vara för början.Vi ska fira Midsommar ute på landet och hela släkten från min Fars sida kommer ut till oss.Bäst att fortsätta att packa så jag är klar när Jimmie kommer,han visste inte om han jobbade fulldag elr halvdag så det är nog bäst att vara redo för att åka när han kommer ,annars lär han stressa sönder mig helt och hållet.Jag hatar verkligen att stressa utan vill ta det i min egna takt.

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

24 Jun 2010 15:43

Ha nu en underbar midsommar!!! :)

Anonym

25 Jun 2010 00:50

Nej. Jag är väldigt dålig på att bada. :P Trevlig midsommar själv!

Kommentera

Publiceras ej