Mys med lillebror

2kommentarer

Kom precis hem från min mor,har vart och myst lite med min lillebror som är 6 månader gammal.Detta var andra gången jag träffade honom.Men nu ska det bli ändrig om jag vill lära känna min lillebror så måste jag träffa honom oftare.Det har inte blivit av att jag har träffat honom så mycke eftersom att vi bor en bra bitt i från varandra plus när jag väl är i hageby har jag fullt upp.När jag har tid att ses så är mamma upptagen med något så gör att det inte blir av att vi ses.Typisk att man glömde Digitalkameran hemma:( Så jag får bjuda på en bild från första gången vi mötes öga mot öga jag och lillebror.Jag tycker inte att han hade växt så mycke från första gången jag fick se honom.Innan jag gick upp till mamma och myste med lillebror så var jag hos min storasyster och myste med min systerdotter Nicole som jag ska bli gudmor åt:) Hon blir alltid lika glad över att se mig och varje gång så ska hon följa med mig hem när jag går(tror hon och tar sina skor och säger hejdå mamma och håller fast mina ben och vill inte släppa mig)Det blir nog att träffa hela familjen  om 2 veckor hemma hos min mamma som fyller år den 23juni då är hela familjen samlad på en och samma plats det är inte ofta det händer tyvärr vilket jag tycker är lite tråkigt om jag ska vara ärlig.


Det första min lillebror gjorde när han fick se mig var att skratta.När jag fick bärra honom så trodde jag att han skulle börja gråta eftersom han inte känner mig men nej han var hur glad som helst.Jag vet det låter helt sjukt att jag inte känner min egna lillebror och att detta var andra gången jag träffade honom men det är sanningen tänker inte sitta här och ljuga och säga att vi träffas ofta eftersom vi inte alls gör det.Det som är helt sjukt är att jag känner min systerson som är 3 månader gammal mer än min egna bror.Huvudsaken är att jag tänker ta tag i att lära känna min lillebror och att få tiden att räcka till så vi kan ses mer,för det är något jag verkligen vill

2 kommentarer

Emily

14 Jun 2010 22:31

ja, de e lite synd att vi inte träffas oftare :(

Micki

14 Jun 2010 23:04

Söt din lillebror är :)

Kommentera

Publiceras ej