Legat i sängen

0kommentarer

Efter att ha legat i sängen nästa hela dagen och tillfrisknat så fixade jag ordning mig så jag såg ut som en vanlig människa igen.Har sätt ut som ett spöke nästan hela dagen,liggat i sängen med pyjamas och glott på tv.Det är ju inte särskilt schysst om inte hunden inte får komma ut på sina promenader så jag har gått ut med pyjamasen när jag har rastat henne.Jag orkar allvarligt talat inte bry mig så mycke om vad folk tänkte när dom såg mig vara ute med pyjamasen.Mår man inte så pass bra så gör man inte det men hunden måste ändå få komma ut.La mig i ett bad ganska så sent i eftermiddas och efter badet så fixade jag ordning mig så jag inte skrämer i väg någon människa.Det har inte blivit någon träning för hunden idag men hon mår bra utan någon träning någon dag.Hon har legat hos mig i sängen och myst lite.Sista promenaden hade jag tänkt att gå extra långt eftersom vi inte har gått någon extra lång promenad idag.Jag slängde på mig ett långt linne som tänker magen lite extra mycke.

Kommentera

Publiceras ej