Känner mig irriterad!

2kommentarer

Jag och killen hade bestämt i flera dagar att vi skulle åka och handla blommor till trädgården på Bauhaus.Vilket vi gjorde men rätt som det är försvinner han i väg.Där står jag med massa med blommor i handen och vet inte vart jag ska börja leta efter honom.Efter ett tag kommer han tillbaka.Vi fortsätter och kolla efter fler blommor till våran trädgård.När vi kommer fram till kassan så säger han jag går ut så länge och röker och väntar där ute på dig.Jag kommer ut med händerna fulla och han är borta ännu en gång.Jag går bort till pakeringen där vi hade ställt bilen och ser han han åker i väg med bilen.Min mobil ringer kan inte svara eftersom att jag har händerna fulla så jag låter det ringa.Så jag fick gå tillbaka till Bauhaus där han stog med bilen.Jag började svära för mig själv vart rätt så irriterad när han säger att han bara ska ut och röka sen när jag kommer ut så är han borta.När jag kom hem från Bauhaus gick jag ner till tvättstugan då mina maskiner är klara.När jag tar ut kläderna från ena tvättmaskinen så får jag mig en stora chock,kläderna är inte rena i huvudtaget utan skitiga som bara den utav hans jävla arbets byxor som jag har sagt att dom får inte blandas i hop med dom vanliga kläderna.Så det vara bara att lägga in kläderna i maskinen igen och se nu om dom kanske vart rena.Jag känner så här blir dom inte rena nu när jag la in dom ännu en gång då vet jag fan ite vad jag gör.Detta är verkligen inte min dag,Vad kommer härnäst?bilder på blommorna slänger jag in lite senare behöver lunga ner mig innan.

2 kommentarer

Anonym

10 Jun 2010 22:12

fick du gå hem från affären sen eller ?

Carolina

10 Jun 2010 22:18

Nej åkte med bilen till affären där han trodde jag va

Kommentera

Publiceras ej