jordbävning här hemma

0kommentarer

Mina golv här hemma skakar så mycket att saker o ting rör på sig,Det känns som om jag har en jordbävning här hemma just nu,fast jag vet att det inte är en jordbävning utan att dom har stängd av källaren för oss och håller på och borrar och har sig,en lapp sitter på källardörren där det står livsfarligt att gå in.Eftersom att jag bor på över källaren så känner jag av allt dom gör och hör allt.Det känns som att dom snart kommer att borra i genom mitt golv också.Hur är det igentligen om något skulle gå sönder för mig får jag då själv stå för självförsäkringen?Vi har inte fått någon slags varning om att dom ska hålla på och arbeta där nere vilket jag tycker är rätt så dåligt.Eftersom vi inte få ner till källaren så kan jag inte fråga vad dom håller på med.Men jag tänkte se om jag kanske lyckas möta på någon av arbetarna när jag är ute med hunden så jag får fråga vad dom igentligen gör.Nej nu åkte ännu en tavla för mig ner på golvet jag blir galen av att sitta här utan att veta ett skit.Så jag drar ute ett tag.

Kommentera

Publiceras ej