Jag vart nästan hundmat

3kommentarer

När jag och hunden var ute och gick sista promenaden för i dag så vart vi båda nästan uppätna av en stor kraftig mörkbrun hunden.Vi kom precis runt hörnet av vårat hus och skulle gå in till våran går då jag ser ett gäng med en hund tänker inte mer på det utan fortsätter att gå mot det hållet,när vi har gått några meter så hör jag hur några av gänget säger något med stilen titta hundmat på väg hitt mot oss.Så jag tar min hund och ska gå åt ett annat håll då deras hund blir helt till sig och börjar hugga mot oss.Jag vart så rädd att jag bara fortsatte att gå utan att titta bakom mig.Jag vågade inte säga till dom eftersom man aldrig vet vad dom kan göra.När jag väl kommer hem så står dom utanför min balkong och hör hur arg hunden blir ännu en gång så jag ställer mig i fönstret för att se vad som sker utanför.Jag ser en gammal gubbe som är ute och går med sin hund  och gänget säger till sin hund titta en gubb jäv*** är ute och går med en hund skräm honom.Allså använde dom hunden som ett vapen,jag blir så förbannad på dessa människor som ska leka coola och använda levade varelsen till vapen vilket i slut ändan slutar med att hunden får allt skit i stället för ägaren vilket är helt fel.När jag skulle ta luren för ringa polisen upptäcker jag att mina telefoner har dött,men grannan hade ringt polisen i allfall tur det.Men så klart när polisen kom så var gänget borta för länge sen,men tro fan det att dom var tillbaka dirket efter polisen hade åkt sin väg.Nej nu ska jag inte gå ut något mer i kväll.Nu ska jag försöka koppla av och sova upp tidigt i morgon god natt.

3 kommentarer

Jorre

16 Jun 2010 10:26

Jag håller med , det är fan helt galet! Min sambos lillasysters hund blev biten av en annan hund för nån vecka sen. Deras mormor var ute och gick med sin hund och Mandas hund när en större hund kom och flög på båda hundarna! De fick åka till doktorn och sy en massa men hundarna klarade sig bra. Men mormor är fortfarande chockad och mår dåligt.

Anonym

17 Jun 2010 15:37

http://www.nt.se/norrkoping/artikel.aspx?articleid=6086116#forum



är säkert dom du såg igår

Carolina

17 Jun 2010 23:43

ja jag tror också att det var den hunden vi möte på i förrgår kväll.

Kommentera

Publiceras ej