Jag flög av cykeln

0kommentarer

När jag cykla ner till stan kommer jag fram till ett övergångsställe och jag hade grönt medans bilarna hade rött så jag cyklade över tror inte att en bil stanna fast han hade rätt så jag var tvungen att bromsa vilket lede till att jag flög över cykelstyret.Tror ni att bilen stannade för att se hur det gick med mig?Nej han åkte sin väg,en annan bil stannade och kollade hur det gick för mig.Hoppade upp på Cykeln i gen mot stan där jag möte upp min vän.Jag kände inte att jag hade så ont i kroppen när vi gick på stan,det kom efteråt när jag väl kom hem.Det gör så himmla ont i hela kroppen.Jag som hade tänkt att ta cykeln till mamma och firra henne nu går det inte utan hoppas på att Jimmie kan skjusa ditt mig när han har slutat jobbet.Jag hittade en jätte fin present till min kära mor som jag tror att hon kommer att älska och så passade jag på att köpa en present till min systerdotter som fyller år i morgon.Jag hittade en jätte fin kläning till mig själv som jag tänker ha på midsommar.Jag använder aldrig annars kläningar men denna fastade jag för direkt så jag kunde inte låta bli att köpa den till mig själv.Jag kommer att slänga in en bild på mammas present senare i kväll då jag inte vill vissa den innan hon har fått den i fall om hon får för sig att läsa min blogg.Slänger också in en bild innan jag åker till mamma på min nya kläning.

Kommentera

Publiceras ej