Hämtat ut ett paket idag

0kommentarer

Sådär nu har jag hämtat ut min röjsåg som kom med posten idag.Känner att jag har en massa idéer som vill ut och forma min trädgård men hela tiden, nu kan jag ta och göra det på torsdagkväll elr någon dag i helgen.Det första jag ska ta och  göra med röjsågen är att rensa rent i hundrasgården så hunden kan vara där inne,just nu har det växt så mycke att hunden bara kan vara i halva hundrasgården så det ska det bli ändrig på.

När jag är klar i hundrasgården med röjsågen så ska jag röja bort massa skit i trädgården.Jag ser framför mig hur fint det kommer att bli när jag är färdig med allt jobb i hundrasgården och i trädgården.Tror att min pojkvän kommer att få en stor chock när han kommer ut på söndag kväll för att hämta hem oss till stan igen.Han ska vara hemma i min lägenhet i helgen eftersom att han ska på firmafest på fredagkväll.Så i helgen följer en av mina små systrar med ut till landet:)Jag hoppas att det blir fint väder ute i helgen så man kan vara ute ocj jobba lite.Tänkte vissa lillsyrran våran badplats om vädret tilllåter det så kanske det till och med blir årets första dopp för mig.Nu ska jag ut med hunden sista promenaden sen kanske jag bloggar om min outfit som jag har haft idag.

Kommentera

Publiceras ej