Gransjönäs

0kommentarer

Towe ringde mig efter att hon hade vart och köpt sig en bil och undrade om jag ville hänga med och bada.Så det var bara att packa ner badkläderna och koppla hunden och gå ut och vänta på Micka,Towe skulle hämta upp oss.Dom hade tänkt att bada i sörsjön från början men eftersom att det är hundförbjud där så åkte vi till Gransjönäs i stället,där var det visst också hundförbjud men det sket vi i utan hunden fick följa med ändå.Det var bara jag och natta(mickas lillasyster) som badade medans dom andra satt på bänken.När jag mot bryggan hör jag en kille skricka nu jävla* carro ska jag slänga i dig i vattnet och tar tag i mig,det var min lillebror Danne som också var där med sina kompisar men jag hoppade i själv så han behövde inte slänga i mig.Snacka om att jag vart chockad över att jag träffade min bror just där av alla ställen.Så mycke som jag har badat i år badade jag inte förra året änns,sommaren har precis också börjat och mer badade blir det för min del:)


Jag och Nathalie efter vi hade badat


Micka,jag och Nathalie

min ögonsten

Kommentera

Publiceras ej