en dag med Towe :)

0kommentarer

Towe kom förbi mig efter hon hade slutat på jobbet.Vi tog en kopp kaffe och snackade om allt möjligt.Efter att vi hade snackat ett bra tag så gick vi upp till öb för T ville kolla om dom hade pärlor på öb.Vi hade rätt så roligt på öb,jag hittade lite skit som fick följa med mig hem som vanligt.Vart lite ledsen när jag gick till hyllan där sminket och nagelnacket ska vara.Nagellacket var slutsålt och jag som verkligen ville ha några nya färger på nagellacket:( får se om jag hittar andra roliga färger någon annanstans någon dag.Det var verkligen länge sen vi sågs själva och pratade ut och det var rätt så skönt att vi kunde göra det idag.Hoppas bara att det inte tar all för lång tid tills nästa gång vi ses igen.Hon jobbar så mycke om dagarna och när hon har tid att ses så är jag inte hemma i stan.


Min bästa vän Towe upp på öb

Jag vart chockad över att jag kom i håg att köpa hem Svinto.

Towe och jag i dag uppe på öb

Kommentera

Publiceras ej