Bilder från fredags kväll

0kommentarer

I fredags så åkte jag ut till landet tillsammans med min lillasyster nr2 senare på kvällen så kom min kusin jonte ut med min faster och familjen.Jag vissade dom runt lite sen så ville dom gå till vattnet men jag fick inte vissa dom vägen utan dom ville hitta ditt själva.När dom kom tillbaka från vattnet så drack vi lite kaffe och snackade lite skit.Efter kaffet fick några av dom för sig att spela lite fotboll sen så åkte faster och hennes man,min kusin yasmina och hennes sambo hem och Jonte stannade kvar eftersom att jag var barnvakt i helgen då alla andra vuxna skulle på 50årsfest på lördagen.När alla utan vi som skulle vara kvar på landet hade åkt hem så började vi fixa med taccosen.Efter vi hade käkat gick vi ner till vattnet och kollade (dom andra hade gott fel när dom skulle till vattnet) och vi passade på att doppa fötterna.Här kommer lite bilder från i fredagskväll..



Min kusin Jonte och min lillasyster Magdalena

Lillasyster sitter på en sten och jag är på väg ditt ut med.

Min syster är en Staty ute i vattnet



Kommentera

Publiceras ej