Aktivera hunden inomhus!

0kommentarer

Viktigt att tänka på bara för det regnar och blåser ute måste hunden ändå få sin träning.Inomhus kan man också träna på kontakt, vacker tass och andra konster.Eftersom att det regnar ute och hunden hatar verkligen att gå en lång promenad då så gör hon sina behov ganska fort sen så vill hon in i värmen igen.Så vi har tränad lydnad här hemma i stället och så har vi lekt kurragömma det är en lek hon verkligen älskar att leka.Sen i kväll åker vi ändå ut till landet så då hoppas jag att det inte regnar så vi kan ta en lång promenad i skogen och passa på att träna sök.Jag blir så trött på vissa som frågar varför jag lägger ner så mycke träning med min hund när hon är en liten hund.Alla hundar behöver aktiveras och få gå lång promenad för att dom ska må bra.Plus det är så kul att se hur lycklig hunden blir när vi tränar och när hon får jobba lite,det gör mig lycklig att se henne lycklig.


Haha hade lite musik på under lydnadsträningen och hunden gillade visst det låten hon började sjunga tillsammans med låten,hur gulligt är det det på en skalla?

Kommentera

Publiceras ej