20 frågor

1kommentarer

Jag har inget att göra och jag är inte trött heller.Jag har mycke att tänka på just nu som jag inte vill ta upp här på bloggen..Så i stället tänkte jag svara på 20 frågor.


1. Värsta känslan?
Att förlora min hund,har redan förlorat 2 av mina hundar:(

2. Bästa känslan?
Att bli älskad

3. Din första tanke när du vaknar?
Å vad är klockan?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
vet inte vad den heter orkar inte heller se efter

5. Har du någonsin varit kär?

 jag har vart det i snart 7 år

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
tapeter och några tavlor

7. Vad har du under sängen?
en kudde som hunden ligger på inget damm under sängen heller

8. Ser på?
beror på vad som menas med att se på

9. Lyssnar på?
Olika saker

10. Skriv nått smart!
Jag är inte smart

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?Om jag skulle få träffa någon så skulle det vara med gammelmormor som är död från flera år tillbaka

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Vart är du?

13. Vad vill du bli när du blir stor?
liten igen

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Fråga dom i stället

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
finns för många att välja

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Hoppning med häst

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
förhoppningsvis behöver jag inte klara mig utan någon kroppsdel

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Behöver ingen har klarat mig utan

19. Vad är du beroende av?
Kärlek

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Eftersom jag inte har något att göra på en öde ö så behöver jag inte ha med mig något.

1 kommentarer

Emily

10 Jun 2010 22:08

HAHAHAHAH vilka svar hahahah ;D

Kommentera

Publiceras ej