slagit i ryggen i kamin

3kommentarer

När jag var ute på landet i går och skulle riva ner en vägg i vardagsrummet medans killarna hållde på att bygga på övervåningen,så skulle jag dra allt jag kunde för att få med mig väggen vilket lede till att stegen vek sig och i nästa sekund låg jag vid kaminen som jag ramlade på min ryggen före.Nu har jag svin ont så jag fick stanna hemma i stan i stället för att jobba.Jag kan knappas röra mig utan att det gör så förbannat ont.Försökte att ta kort på min onda rygg men det gick inte så bra men lite av det stora märket får man se på bilderna i allafall.

3 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

31 Jul 2010 15:13

Ajajaj! Det där ser inte så bra ut! Har du inte funderat på att göra ett besök hos en läkare?



Sv: Som privatperson kan man köpa den direkt från ergoff.se. Den modellen jag har kostar drygt 30000 + moms.



Inga billiga leksaker, men prisvärda!

Leia ♥

31 Jul 2010 16:51

Vilken otur :S

axelina

31 Jul 2010 18:10

hej, fin blogg. vad har du gjort idag?:D

Kommentera

Publiceras ej