Skendräktig till och från

4kommentarer

Jag börjar känna mig så himmla värdelös som hundägare.Hunden har vart skendräktig till och från en tid tillbaka,har provat nästan allt men det kan ta en vecka så är hon skendräktig igen.Jag har vart nere hos veterinären med henne och tagit lite prover fått droppar som ska få stopp på mjölken.Förövrigt är hon pigg och glad,Motionen har jag ökat och maten har jag minskat ja jag har nästan gjort allt känns det som.


I bland frågar jag mig själv är det något hon försöker säga mig genom detta?Hon har aldrig innan i sitt liv vart skendräktig förrens några månader tillbaka.Ja denna gången vart hon det efter att min syster hade vart här med sin son på 3månader,innan dess så vart hon det efter att jag hade vart hundvakt.Känner att jag snart inte kan ta hem andra djur eller små babisar utan att hon ska bli så här.Hon har aldrig haft valpar eller som kan göra att hon kan bli skendräktig.Min fråga är: Vad gör ni när er hund blir skendräktig? Förutom det vanliga med motion och mindre mat?

4 kommentarer

Emily

06 Jul 2010 15:05

jag tycker inte om min tolaettstol :( den är för framtiden..

emelie

06 Jul 2010 15:07

Tack så mkt!!

|| mannen som kan prata om hundar ||

06 Jul 2010 16:38

När det gäller skendräktiga hundar har jag inte så mycket att komma med. Har aldrig själv råkat ut för det.



Jag kan kolla runt lite i mina böcker och se om det finns någon användbar information till dig.

Emily

06 Jul 2010 21:22

hahahah eller hur visst sjunger jag snyggt ;)

Kommentera

Publiceras ej