Inspiration för badrummet

1kommentarer




Det finns inga regler när man ska låta sig inspireras.Att ha ett öppet sinne är viktigt för att hitta möjligheterna som skapar ett mysigt hem.Det är ju ett sådant vi alla försöker skapa åt oss själva.Bara för att vi kommer att bo ute på landet så betyder det inte att jag vill ha badrummet eller dom andra rummen lantligt. vill ha mysigt så jag trvis,vill inte känna att jag inte trvis med inredningen efter ett tag.Därför tar vi och börjar om från noll,renoverar om bygger ut huset och köper allt nytt.Nu har jag också tagit tag  i att börja virka igen och kollade runt efter någon mall som jag kunde följa då hittade jag inspiration till badrummet,tänker försöka se om jag lyckas göra några små söta korgar till vårat badrum

1 kommentarer

Emily

28 Jul 2010 09:46

asså du borde klaga.. FÅ VÄRLDENS rabatt.. finns ens de kläderna kvar som du beställde? de e dåligt av dom!

Kommentera

Publiceras ej