En stor fet padda

0kommentarer

 För några dagar sen stoppade jag handen i min rabatt,när jag drog ut handen så skrek jag högt, där satt en stor fet äcklig padda.Jag skojar inte den var skit stor,har aldrig i hela mitt liv sätt en sådan stor padda i verkligheten.Jag skrek som om jag var nära på att dö,jimmie kommer springade och undrar vad jag skrek om men jag hann inte säga det förrens han springer för livet.Det slutade med att han skrek till mig att ta bort den.Fick reda på att dessa paddorna ska man köra i väg eftersom att dom är giftiga för hundar.Om en hund bitter en stor fet padda så kan dom bli för giftade.Så nu gäller det att ha koll på att det inte kommer fler till gården.Jag var liv rädd när jag skulle försöka få bort den,lyckades få in den i en hink och sprang långt in i skogen och släppte ut den.Jag brukar annars inte vara rädd för djur,men denna slog priset på att vara äcklig.

 .

Kommentera

Publiceras ej