Demolish old buildings

3kommentarer

Att hålla på att riva  i gammla hus kan vara riktigt jobbigt och hårt arbete,som idag fick jag verkligen damp på skiten som satt som bara den.Tur att det inte var några småbarn med för då hade dom fått lära sig ett och  andra fula ord som proppade ut från min mun när jag hållde på att riva på nerevåningen.Jag vet inte hur många gånger jag ramlade från stegen(måste ha en så jag når längst upp) men tur som slog jag mig inte,förutom att jag lyckades på något konstigt sätt hamra fingret några gånger hur fan jag lyckades med det är en gåta för mig.Jimmie och Ante skrattade åt mig när jag hållde på att svära för fullt och inte nog med det så fick jag lingon veckan.



Killarna fixade så vi kan sätta upp dom nya fönsterna  någon dag.Detta var det ända dom gjorde på hela dagen,där ljög jag nog lite dom åkte i väg och skulle kolla efter något till huset också.

Jag fortsatte med att riva vid trappan

fullt med skit över allt men det tillhör

3 kommentarer

Emily

29 Jul 2010 22:00

såg ut som ni hamrade ner en vägg..ska ni göra det?

|| mannen som kan prata om hundar ||

30 Jul 2010 01:01

Jag tycker att det är hysteriskt kul att riva, och det roliga med att riva gamla väggar och tak är att man aldrig vet vad som finns bakom :P



Sv: Jag vågar inte släppa mina vovvar lösa i skogen eftersom vi har alldeles för mycket vilt. Har själv stått och sett vovvarna försvinna i mörkret efter älgar. :/

|| mannen som kan prata om hundar ||

30 Jul 2010 08:51

Sv: Det är lätt hänt att vovvarna smiter iväg på egna äventyr :P Det blir långa minuter för husse innan de återfinns :)

Kommentera

Publiceras ej