Tips för dig med känslig hårbotten!

1kommentarer

Särskilt framtagen för dig med känslig hårbotten som kliar mycket, vilket kan leda till att huden får rodnader och flagnar. Gelen är fettfri och ger lindring till torr och känslig hårbotten genom att tillföra fukt och det stärkande ämnet Provitamin B5. Hjälper hårbotten att återfå sin naturliga mjukhet utan att håret ser fett och kladdigt ut. Masseras in och lämnas kvar i hårbotten, kan användas på både torrt och blött hår. Oparfymerad.Jag Använder själv denna pedukten & är jätte nöjd ångrar inte en sekund att jag prova på denna & kommer att fortsätta att använda den.Kanske inte varje dag men 2 gånger i veckan mist.Man ska inte ta så mycke utan bara några droppar 4-6st droppar vilket betyder att flskan håller ett bra tag.Om någon annan har något annat tips så säg gärna till jag är inte rädd för att prova nya saker.



1 kommentarer

emleie

21 Jan 2010 08:32

TYVÄRR åker jag utomlands samma dag =( Men jag kommer hålla i ett annat event sen framöver som jag tror de flesta kommer gilla så då ses vi säkert då :D

Men vill du ha VIP inbjudning eller? Då måste du skriva din mailadress OCH hemadress så jag kan skicka inbjudan. Skriv även hur många ni blir! GLÖM EJ. För vi kommer börja skicka ut snart och det är försten till kvarn som gäller..

Skriv i min blogg eller [email protected]



KRAM

Kommentera

Publiceras ej