God Morgon

0kommentarer

I morse kom hunden och väckte mig redan vid 7.30 tiden så det var  bara att gå upp.Gick på toaletten och sen kläde på mig kläderna för att gå ut med hunden.Men hunden hade gått in och sovit igen och där står jag fullt på kläd och försöker få med hunden ut på en morgonpromenad.Det var bara att ta av sig skorna för att gå in i sovrumet och hämta hunden men då så sprang hon under sängen låt mig vara jag ska sova.Så efter 15 min gav jag upp och drack mitt kaffe i stället & läste dagens tidning.Tittade ut genom fönstret och då förstog jag dirket varför hunden inte ville följa med mig ut.Jag hade bara lust att dra täcket över mig och somna om fram tills sommaren kommer.Nej nu får det jätte gärna sluta snöa någon gång och bli varmt ute tack.Skulle i gentligen ner till stan idag och träffa storasyster & hennes vän nere på stan.Men nej jag stannar hemma orkar inte och så e det för kallt för att gå på stan tycker jag.Har precis betalt in alla mina  räkningar så nu e man ännu fattigare stackars min plåbok fick dock hoppa över en räkning men den ska ändå vara inne nästa månad senaste den 28 feb så det gör ju inget.Måste ha lite pengar över så jag kan röra mig med plus att hemtelefonräkningen har inte kommit heller får se när den kommer.Vad mer som händer idag får jag se tar dagen som den kommer.Nu ska jag sätta i gång och dammsuga lite.Ja visst jaha för er som känner mig  jag har slutat att dammsuga 2 gånger om dagen plus dammsugar inte varje dag längre heller utan varannan dag i stället visst e jag duktig?




Så här såg man ut klockan 8 i morse vilket inte i vanliga fall
brukar göra för den tiden på dygnet ligger jag i sängen och sover.

Kommentera

Publiceras ej