..

0kommentarer

Förlorade drömmar & mörka Hemligheter är ganska jobbigt att bärra på runt för säg själv.I bland e det kanske bäst att det ska vara så men i bland e det nog bättre att ha någon att dela sina hemligheter med.Många vet inte skillnaden på hemligheter & inte hemligheter är för något.En hemlighet betyder att  någon har berättat en sak för någon och den personen som har fått reda på det får inte säga detta vidare utan ska hålla tyst om det.Men tyvärr så  kan inte alla hålla en hemlighet hemlig.Om vi ska gå vidare till en annan sak.Åh, vad trött jag är på folk som bara frågar om man tycker att de är fina eller snygga.. Ofta någon skulle skriva att de inte är det, då håller man väl tyst !?.. Är det inte roligare att få spontana komplimanger som "vad söt du var" eller liknande?..
Visst alla e väl fina och snygga på sina egna små sätt. men det kan bli rätt jobbigt när man hör folk som bara gnäller att dom inte passar in i modet och skit...Jag säger bara va dej själv och låt inte någon annan ändara på dig.. för då e det inte dig dom vill ha som vän elr/flickvän/pojkvän utan vill ha någon att ändra på och liknade...Ändrar du dig för någon tvingar dig eller  ber dig så e du inte dej själv utan du låsas vara en som inte viss i gentligen...Nej nu orkar jag ärligt talat inte hålla ögonen öppna nu ska jag ta och  bädda ner mig under täcket god natt.

Kommentera

Publiceras ej