finns Jävla idioter

0kommentarer

Den som har gått och spridit massa med falska rykten om mig verkar inte ha ett  skit innanför pannbenet.Hur  fan kan man gå och hitta på en sådan allvarlig grej?Idag när jag loggade in på bdb för att se om jag hade fått någon kommentar elr om vännerna hade lagt ut bilder där fick jag med livets största chock.Jag hade fått en kommentar av någon  feg anonym jävel där jag vart anklagad om allt möjligt.Jag menar ska man anklaga någon så tycker jag att man ska stå för vem man är också är det för mycke begärt kanske.Denna människan  vet inte ett skit om mitt liv.Önska fan ibland att man kunde spränga alla på jorden som är en  människa.. Bland det jag stör mig mest på är NI äckliga brudar som tror ni känner mig bätttre än mig själv o tror ni "vet" allt om mig, men i själva verket vet ni inte ett jävla skit.Denna gång är det jag som måste visa vart jag står, vad jag vill säga och förmedla med mina ord. jag måste stå upp för mig själv och visa att jag är inte den där lilla flickan längre som gömmer mig för mina problem. Jag är vuxen nu och jag måste ta saker och ting i egna händer och försöka förklara mig men denna gången har jag inte gjort något fel. man måste få en chans att förklara sig. och denna chans är nu. Ingen är felfri inte ens jag även om jag önskar det många gånger.Nu ska jag ta och tala om för er som e nyfikna  vad det gäller.Jag hade lagt ut en bild på mig & på min lillebror vårat första möte.





Kommentaren  var så här:Hur står du ut människa med dig själv.Tjejer som dig borde inte få ha ett bra liv.Ljuger om att detta e din lillebror men i själva verket vet själv om att det e din son som du födde i början av sommaren förra året.Och så ljuger du om att det var första mötet när det var sista innan du lätt din mor ta hela ansvaret hur jävla ego kan man vara i gentligen?Tror du inte att din son kommer att få reda på sanningen till slut.Äckliga slapa.


Då undrar man vad fick du ut av att du kommer med falska anklagerser?Om det nu skulle vart sant så har du väl inte med det att göra.Men jag tänker inte sitta här och kasta bort min tid på en som hittar på saker om en.Till er alla detta stämmer inte.Det e  min lillebror inte min son.Nej nu slutar jag skriva innan jag skriver något dumt.En ska till bara jag kan gå med på att du kallar mig för saker men  vad e din anledning?Om du har något emot mig kan jag säga  ok men att dra in ett litet oskyldigt barn kan jag inte gå med på.Min lillebror är 1 månad gammal vad har han gjort dig?inte ett skit

 

Kommentera

Publiceras ej