ordna med bytekväll

1kommentarer

fick för mig om man kanske ska ta och rensa i källaren  &   garderoben.Men i stället för att slänga kläder man har tröttnat på elr själva så kom jag på att man kan byta kläder med kompisar eller vad det nu är man inte anväder längre som bara ligger & skräpar som kanske någon annan är intresserad av.Det kan bli lite roligare  utan att behöva köpa nytt  & slänga saker.Självklart så slänger man det som är trasigt och det som inte går att använda.Jag tänkte ordna med bytekväll med kompisarna om det är så att någon e intresserad.Låter detta som en bra i dee tycker ni?Så här tänkte jag att det skulle gå till samla i hop kläder och saker du inte använder och byt.Kolla förrådet och utlåningslådan om du nu har en sådan.Har du tur hittar du något som kanske du har tröttnat på men en kompis tycker kännns helt rätt.Kom i håg att saker sällan ser likadana ut på människor.Detta är inget man annars i vanliga fall gör så varför inte prova något helt nytt?

1 kommentarer

emily

10 Feb 2010 19:29

JAG VILL JAG VILL!

Kommentera

Publiceras ej