Sjuk

0kommentarer

jag hatar att vara sjuk! Jag önskar att man slapp vara sjuk vem gör inte det? Men om man tänker efter egentligen skulle man vilja mycket som man inte kan slippa. Jag började känna av feben vid 13.00 och så fick jag så jävla ont i halsen också.Har i stor sätt sover hela dagen skulle kunna sova ännu mer men hunden behöver också få komma ut och göra sina behov så det e bara att hålla sig vaken ett tag till.Jag som aldrig brukar vara sjuk helt plötslig från ingenstans så kommer feber smygade och sätter sig på mig.Jag känner mej som en trasig docka som inte går att laga hur mycke man än försöker så går det inte att fixa till den.En bonus är att Jimmie kom hem med mat till mig i dag så jag kunde få i mig lite i magen.Dock kunde jag inte äta så mycke då jag kände att det nästan kom upp lika fort som jag svalde maten.Nej nu ska jag ta och dricka lite te och se om jag får i mig något Ätbart.

Kommentera

Publiceras ej