Ny väska

1kommentarer

Jag köpte  en ny  väska till mig själv i fredags som jag kan ha med mig på krogen.Har annars jämt en stor väska som väger som bara den så jag tänkte nu blir det en liten väska man lätt kan ta med sig.Jimmie tycker att den är ful men det är ju ändå jag som ska tycka om den eftersom det är jag som ska anväda den och inte han.Som svar fick han av mig vilken tur då slipper jag vara orolig att du snor den för mig. Fick ner rätt mycke i väskan fast den är så liten.och så var det rea på den :)




Det jag gillar är att man kan välja om man vill ha den på sig runt
armen eller om man vill hålla den med handen.Man kan välja
om man vill ha den med bandet eller använda den utan  band!


Här är den utan band runt sidorna.Man kan anväda den både som
en väska eller varför inte som en plånbok?Vad tycker ni om väskan?

1 kommentarer

emily

03 Feb 2010 16:02

Den va ju skitnsygg va kosta den? Vill med ha en sån

Kommentera

Publiceras ej