Undrar om det går att Stämma SMHI för snöfallet?

4kommentarer

Jag är så himmla trött på att det ska snöa hela tiden och att dom är så dåliga på att ploga/skotta bort snön som ligger på vägarna och på gångbanorna så man inte kommer fram någon stans.Jag undrar om det skulle gå att stämma smhi för snöfallet?Tyvärr funkar det nog inte att stämma dom men det skulle vara kul om det gick.Det har snöat sen i torsdags och det snöar fortfarande och kommer säkert att göra det in i början av mars hur ska jag stå ut?Tycker mest synd om min hund som inte kan göra i från sig sina behov utan att man måste skotta lite åt henne,annars drunknar hon i all snö.Nej nu ska jag inte sitta här och gnälla för vad leder det till inte ett skit.


4 kommentarer

emelie

20 Dec 2010 21:55

Weii Taack :D

tooä

21 Dec 2010 06:00

Men snuttan då det är ju inte smhis fel att det inte blir skottat det är ju kommunen ju. Haha ajja hoppas du får en bra dag. Tack för igår kväll puss

|| mannen som kan prata om hundar ||

21 Dec 2010 11:58

Plogningen är dålig här också, men i morgon måste jag försöka gå milen med hundarna innan jobbet!



Dem ska inte få lata sig allt för länge :P



Ha en fin dag!

Sandra

21 Dec 2010 13:44

Vilken fin bild:)

Vilka raser är hon en blandning av? :)

Ha en fin dag!

Kommentera

Publiceras ej