smärtstillande tabletterna hjälper

4kommentarer


Nu ska jag ta en av dom smärtstillande tabletterna och se om smärtan kanske går över.Tänkte också passa på att lägga mig i ett bad om det går som sagt,vill ju inte lägga mig i ett bad i fall vattnet fortfarande är brunt.Skönt att svullnaden har börjat minska och att man inte är lika svullen som man var tidigare idag.Det är inget allvarligt som har hänt med min arm bara ett missförstånd som slutade med lite blåmärken.Syrran jag vet att du kommer bli orolig när du ser detta men det är ingen fara med mig jag överlever:)

4 kommentarer

SOFIA

15 Dec 2010 20:43

Finalisterna är utsedd. Ta en titt! Ha även en fortsatt trevlig kväll! KRAM

|| mannen som kan prata om hundar ||

15 Dec 2010 20:43

Hoppas du kan ta dig ett varmt bad, för jag tror det kan hjälpa mot smärtan också :)



Ha en fin kväll!

|| mannen som kan prata om hundar ||

15 Dec 2010 21:30

Sv: Jo, tack - det vet jag mycket väl!



Blev själv biten i överarmen förra året, och utöver ett rejält hål, så hade jag duktigt ont ett tag :/

emily

16 Dec 2010 12:12

vad har hänt???

Kommentera

Publiceras ej