Shoppat

4kommentarer

När jag hade slutat på jobbet så gick jag en lång promenad hem med hunden.Kom hem och lämnade hunden och packade upp allt från min väska och gick ner till Eneby.Jag skulle bara gå ditt för att ladda på mitt busskort då jag kom på att jag inte hade någon Duschkräm kvar hemma så jag stannade till på Netto på vägen hem.Där inne stannade jag längre än vad det var tänkt från början.Jag köpte med mig massa saker hem som jag inte behöver igentligen men bättre de än att jag behöver handla hem det vid senare tillfälle.Tänkte vissa er vad jag hittade för roligt till mig och hunden förutom massa med schampoo och sånt tråkigt.





Köpte en bok med massa olika nya konster för gamla hundar,och gamla konster för unga hundar och tidlösa konster för den som inte varit med förr.Det är 88 spännade aktiviteter för hundar i boken.Jag kunde inte låta bli att köpa den ett plus var att den var så billig och att man fick med sig en leksak till hunden.Fast leksaker tycker inte min hund om så den hundleksaken ska en arbetskamrat få till sin hund i stället.


Till mig själv köpte jag en varm och härlig svart poncho.Där emot såg jag när jag kom hem på kvittot att jag betalade för mycke för den.Dom hade tagit betalt för en annan modell,typiskgt måste ditt och gnälla i morgon.Ändå så frågade hon i kassan om det var den som var med i reklambladet och jag svarade nej utan detta är en annan modell och billigare ändå tar hon samma pris på dom.Jag förstår inte hur hon kunde göra det?

4 kommentarer

Emily

07 Dec 2010 23:54

gå tillbaka direkt och klaga!!!!

|| mannen som kan prata om hundar ||

08 Dec 2010 05:17

En bok med trix och konster vore något här hemma. Vi har en del hundböcker, men man kan alltid lära sig mer.



Om man tar sig i kragen och läser :P

linaa vikken pina

08 Dec 2010 05:34

vilken smart bok, vad fick du ge för den?

Skulle oxå vilja ha en sån bok=D

Hoppas allt e bra med dig o vovven?!

linaa vikken pina

08 Dec 2010 10:42

De va ju skit billigt:D måste leta upp ett netto här i stan:D la precis upp 2 filmer på lite aktivering vi håller på med inom hus=D



Bara bra med oss med!

Kommentera

Publiceras ej