kommit hem från jobbet

1kommentarer

Jag har varit hemma från jobbet lite mer än 1timme 45 min och nu är det helg.Det har gått bra på jobbet fast jag har haft så ont i magen.Jag har försökt att inte gå och tänka på att jag har ont vilket har hjälpt lite.Som tur var hade vi inte så många hundar inne på hundpensionat, hunddagis vilket underlättade för min del.Min hund fick hälsa på en av dagishundarna som inte hade någon att leka med och det gick så bra att dom fick leka ett tag.Min hund ligger i sin hundbädd här hemma och är helt slut vilket jag förstår helt och hållet.Jag skulle med vara helt slut efter att lek så mycke.

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

03 Dec 2010 20:08

Hoppas att det onda i magen ger med sig!



Sv: Ja, man är ganska trött, men samtidigt är det skönt och veta att jag inte behöver gå upp tidigt i morgon!



Allt jag behöver göra idag är att åka in till stan och hämta hem sambon när hon slutar. Och kanske hämta en pizza också! :P

Kommentera

Publiceras ej