Jag vill börja med att tacka

3kommentarer

Jag vill börja med att tacka så jätte mycket för alla gratulationer:)ett stort tack till er det värmer,blev förvånad att ni var så många som gratta mig som inte änns känner mig och själv klart vart jag överlycklig över det.Sen så vill  önskar alla  läsare en trevlig lucia.Jag lovar att svara på era kommentarer i morgon orkar tyvärr inte i kväll är alldeles för trött för att svara på alla kommentarer så därför gör jag det i morgon.Nu ska jag bara gå ut sista promenaden med hunden sen sova,är ledig i morgon så jag tänker passa på att ta en sovmorgon då jag har sovit dåligt hela förra vecka.


3 kommentarer

Martin The Edge

14 Dec 2010 11:20

Sv: Lätt stressigt på jobbet bara.....men det ska nog lösa sig det med.



Ha en riktigt härlig dag!

Linnea♥

14 Dec 2010 12:24

Fin blogg!

Allt bra?

Emily

14 Dec 2010 13:34

Jag ska söka i hageby :))

Kommentera

Publiceras ej