Jag lämnade matlagningen åt älsklingen

1kommentarer

Både jag och älsklingen var sugna på något nu till kvällen men vad vi var sugna på visste ingen av oss.Vi bestämde oss att det skulle få bli varmsmörgåstårta men hade inget hemma så vi kunde fixa.Så vi tog på oss kläderna och tog med oss hunden ut så gick jag in och handlade medans älsklingen stod utanför med hunden och vänta.Just nu står han och fixar med allt medans jag ska springa ner till tvättstugan och hämta upp den sista tvätten.Hoppas bara han inte förstör maten nu eftersom att det är första gången han gör varmsmörgåstårta men den blir nog god.


1 kommentarer

Emily

26 Dec 2010 21:40

ÅÅÅH vad mysigt! Älskar när victor lagar mat :D Jag kanske kan komma hem till dig nåndag när du är frisk o lämna klapparna till dig? Säg bara till!



Hahaha, förresten de heter Gisela och christian hahaha :D Tack för du fick mig att le! Puss

Kommentera

Publiceras ej