Jag fick en jätte fin julblomma ut av chefen

2kommentarer

Har legat ner bäddad hela dagen förutom då väckarklockan har ringt för att klä på sig och rastat hunden.Jag hade 39 graders feber i går morse när jag vaknade,Men åkte självklart till jobb igår trots allt.Det kanske inte var det smartaste jag har gjort på länge,när jag kom hem var jag helt död och somnade på en gång.Jag vaknade vid8 i morse av att jag frös.Har legat nerbäddad i sängen hela dagen idag tillsammans med min pojkvänn som också är sjuk typiskt när det är julafton i morgon.


Vaknade av att min mobil ringde och det var min chef som undrade hur jag mådde idag.Han kom även förbi och lämnade en jätte fin julblomma till mig:)Har aldrig vart med om att en chef kommer hem till en och lämnar en present till en personligen.Finns egentligen inga ord. Jag är bara så glad och tacksam över att han kom förbi mig och att han bry sig om oss som jobbar för honom.Han frågade till och med om han skulle åka och handla hem något åt mig.


2 kommentarer

emily

23 Dec 2010 19:17

KRYA PÅ DIG!

emily

23 Dec 2010 19:17

KRYA PÅ DIG!

Kommentera

Publiceras ej