Idag känner jag mig lite bättre

1kommentarer

Jag mår lite bättre och känner mig piggare idag också mot vad jag har gjort dom senaste dagarna.Jag har fortfarande ont i halsen, dock har jag ingen feber och hoppas att den inte kommer tillbaka heller.Det är så skönt att slippa att ha feber för då orkar man  göra lite mera än att bara ligga i sängen och glo.Lillasyrran ringde till mig förut och undrade i fall vi skulle gå på rean nere i stan men jag sa i från orkar verkligen inte med att trängas bland folk.Saknar mina syskon och systerbarn som jag aldrig fick träffa på Julafton eftersom att jag var sjuk då.
Min systerson Joel har visst börja gå  helt själv nu och det måste jag bara få se när jag är helt frisk.Så länge bjuder jag på en bild på mig och honom.

1 kommentarer

Emily

26 Dec 2010 19:47

SÅÅ fina ni är! :D

Kommentera

Publiceras ej