har varit med syster och shoppat lite

1kommentarer

Idag träffade jag min lillasyster Emily nere på stan vi shoppade lite kläder och lite andra saker.Hon var barnledig några timmar så vi passade på att umgås bara hon och jag.Det som är så kul att schoppa i hop med henne är att vi nästan alltid har samma stil på kläder och att hon är alltid ärlig om kläderna sitter bra på en eller inte.Vart tyvärr inte så mycke kläder för min del men syrran lyckades hitta ganska så mycke kläder till sig själv för en gång skull.


Hittade en grön tunika på rea

2st muggar

Köpte avmasknigsmedel till hunden eftersom att det var ett bra tag sen jag avmaskade henne.

Tjocka sockar som jag köpte förra veckan men inte vissat er.

köpte en Kalender  för år 2010 där man gör sin egen framsida

1 kommentarer

emily

29 Dec 2010 08:35

ååh vart har du köpt sockorna?.. ser as mysiga ut!

Kommentera

Publiceras ej