Bilder från födelsedagsfest igår

1kommentarer

Festen  var hemma hos min stora syster där vi firade mig och hennes sambo.Kvällen började bra men slutade dåligt :( Ni som var där förstår och jag tänker inte gå in i en historia och berätta allt som hände mer än att det slutade att min älskade lillasyster drog hem och var ledsen.Jag hade verkligen sätt i fram emot denna kvällen och var över lycklig att lillasyrran skulle vara med oss och festa sen så slutade som det gjorde,vilket jag är ledsen över.Nej nu tänker jag inte säga mer utan bjuder på del ett av bilderna från i går del 2 kommer senare i kväll.





jag och min älskling

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

12 Dec 2010 21:21

Så tråkigt att festen slutade olyckligt :(



Sv: Ja, man var rejält trött när man kom hem - men vi kom hem :P

Kommentera

Publiceras ej