är inte ensam om att tycka att media mark är en bluff

0kommentarer

igår morse åkte jag och älskligen i väg till media mark för att köpa en ny data och en ny tv.Det var en lång bilkö fram till media mark så vi tog en annan väg ditt i stället.När vi kommer fram är det en lång kö för att komma in till själva butiken så det var bara att ställa sig i kön.När vi väl kommer in så är det fullt med folk över allt.Vi går bort till avdelningen där dom har sina tvaparater för att kolla efter din tv:n jag var ute efter till sovrummet hittade inte den  efter mycke letade fram och tillbaka.Till slut fick vi fråga en som jobbade där vart dom har just den tv som svar får vi att dom är slut.Slut skicker jag du måste skoja med mig?Nej dom är helt slut och vi får inte in fler av dom tyvärr.vad fan alla andra butiker har skrivit i sin reklam så långt lagret räker men inte media mark.Vi bestämde oss för att kolla efter en data till mig och en till svärmor men alla jävla datorer var slut och dom får inte in fler i år.Vad fan är detta ett stort skämt?Bestämde mig för att kolla efter en fritös som också var slut.Jag kunde inte hålla min käft stängd utan sa rakt ut vad jag tycker medans min pojkvän försökte få tyst på min mun.Efter att jag hade sagt mitt åkte vi där i från utan något mer än ett dåligt humör från min sida.Läste Aftonbladet nyss och där fick jag se att det är många som har hört av sig till aftonbladet om just samma sak att dom tycker att media mark är en stor bluff.

Kommentera

Publiceras ej