Yesterday

3kommentarer

som sagt i går åkte vi ut till landet för att umgås med Ante och hans nya tjej Mimmi som var hur gullig som helst.Först så käkade vi lite grillat efter det vart det att spela lite kubb.Vi satt och drack,snackade lite skit och lyssnade på musik.Killarna sprang runt och lekte med varandra medans hunden undrade vad dom hållde på med.Vi kom ¨på att vi ville ner till vattnet och bada eller rättare sagt killarna kom på att dom vill till vattnet,det slutade med att det bara var jag som badade av mig medans dom andra satt och kollade på.Själv klart glömde jag ta med mig handduken så jag fick gå blött hem igen.Men shit vad skönt det var i vattnet och bra väder hade vi med.


3 kommentarer

emily

05 Aug 2010 22:48

Hon bodde i soc lägenhetrna samtidigt som mej

sofia

05 Aug 2010 23:12

ok, vad trevligt.

tack så jättemycket! :D

Emilly

07 Aug 2010 10:59

Aaa filmen va mycke bättre än 2an :D de va askönt att få vara ensam me han :D

Kommentera

Publiceras ej