Vart har varmvattnet tagit vägen tro?

1kommentarer

Jag hoppade in i duschen och det första jag får känna att det inte finns varmt vatten,så jag springer runt naken här hemma för att sätta på varje kran men det finns inget varmvatten alls.jag ville duscha  av håret och ligga lite i badkaret och bli ren och lukta gott igen.Har sprungit ute så det stinker verkligen svett om mig,hoppas varmvattnet kommer tillbaka snart.Det är inte dirket så skönt att ställa sig i en dusch och duscha av sig med svin kallt vatten.Jag måste verkligen duscha av mig innan jag åker till stallet i kväll för jag vill inte komma ditt lukta svett innan jag änns börjar rida.Visst jag kommer säkert att svettas på ridningen men då får jag duscha igen.Vad ska jag göra?Jag vill inte skräma bort mina vänner som jag ska vara med genom att lukta som jag gör.Nej blir väl att se om varmvattnet har kommit tillbaka.Lär annars få ställa mig och koka vatten så jag kan duscha av mig.Blä trodde inte att varmvattnet kunde försvinna när man bor inne i stan i hyreslägenhet utan bara när man bor på landet men där hade jag visst fel fan fan fan också.Hahaha vad duktig jag är på att rita på pint


1 kommentarer

Emily

26 Aug 2010 13:53

hahahahhahahaha snygg bild :D

Kommentera

Publiceras ej