Ett antal onödiga frågor i brist på annat

0kommentarer

Du heter: Carolina cuevas

Smeknamn:Carro

Låt som när du är ledsen sörjer till?Allt för många beror på vilken anledning jag är ledsen.

Beroende av: Kärlek,familjen,vännerna,djuren

Vad tror folk om dig?Dom får tror vad dom vill om mig,jag vet ju sanningen

Stämmer det?Det beror väl på vad exakt folk tror

Vad får du oftast komplimanger för? Ja du mina bruna ögon,men oftas min rumpa

Hur imponerar man på dig?Att vara sig själv

Brukar du skratta för dig själv? Det gör väl alla någon gång i livet

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:Kan du ringa?

Var bor du?Norrköping

Trivs du där?Ja annars hade jag inte bott kvar

Har du haft sex idag:Nej

Hur svarar du i mobilen:Beror på vem det är som ringer

Vem ringde du senast?: Min storasyster

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det är Hemligt

Antal timmar sömn inatt: Olika natt från natt

Sov du ensam: Nej med älsklingen eller Hunden

Brukar du komma i tid:  Det beror på

Hur känner du dig nu:Uttråkad så det inte finns

Vanligaste färg på dina kläder:Svart

Vad tycker du om fötter: Skulle jag tycka något speciellt?

Vad saknar du:  Min förra hund Kingen saknar jag massor

Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag väl

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött

Är du blyg?: Kan hända

Sysslar du med någon idrott:  Ridning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Jag tror på attraktion vid första ögonkastet. Ja

Har du spytt offentligt: Ja på min studentvecka

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka

Är du nöjd med ditt liv:  Ja det är jag verkligen.

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte att jag är

Vad gör du i morgon:  vet väl inte jag nu

Vad är det värsta du vet?: Måste tänka på den frågan

Har du bra vänner och äkta vänskap?:Ja det har jag verkligen

Vad är det finaste du fått?: Tänker inte välja något

En speciell dag du minns: 6december 03 då vart vi ett par

Du samlar på: Kärleken runt Familjen och vännerna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Olika

När grät du senast: Minns inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon:Köpa häst,dela med mig lite av pengarna

Vill du gifta dig:  Nej inget för mig,hade det bra som det är

Vill du ha barn:  Ja men inte på ett tag


Vad dricker du helst när du är törstig:  Juice

Kommentera

Publiceras ej