saknaden är stor efter dig Kingen

3kommentarer



Hoppas att du har det bra där du är,på något sätt vet jag att du har det bättre där uppe.Ibland känns det att du är Så nära men ändå så långt borta. I en helt annan värld, ändå  känner jag när tårarna faller från min kind när jag tänker på dig.Det är 3år 6dagar sen jag fick se dig för sista gången,den dagen kommer jag aldrig att glömma bort.Men nu vet jag i allfall att du slipper att lida mer och det är huvudsaken,men jag kan inte sluta tänka på dig dag som natt.Varje gång jag tänker på dig eller ser kort på dig så minns jag alla underbara studer vi fick i hop,önskar bara att vi hade fått mer tid tillsammans.Livet är så orättvis i bland varför fick du inte leva längre för?Kvällarna/nätterna är den jobbigaste stunden när jag är ute med Stina sista promenaden i mörkret för med dig kände jag mig trygg,nu känner jag mig bara otrygg och rädd på kvällarna.När jag ska sova så saknar jag att ha dig sovandes under mina fötter och saknar dina snarkningar som lätt så underbart.Tror på något sätt att du är här i bland och ser efter oss.Stina kan ligga och sova och rätt som det är springa runt och leka med någon som inte är där kan det vara du kanske?Det låter kanske helt sjukt men i bland tror jag själv på det.



Kommer aldrig kunna beskirva hur mycket du betydde för mig. Mitt liv hade varit helt annorlunda om du i dagens läge hade varit vid liv,Det är otroligt hur du fångade mitt hjärta. Du var speciell, så är det bara.Stina är sig inte lik sen du fick somna in för gott tror att hon också saknar dig...Mitt liv ansåg jag va värdelöst innan jag fick träffa dej och köpte dej..du gjorde att mitt förflutna va glömd för ett tag..även om det inte var något viktigt för mej o då.Jag gjorde mitt bästa för o hitta den lilla ängeln inom dej och det gjorde jag tills slut..men antagligen så har jag misslyckats o allt det över min rygg o mina nerver. Alla dessa nätter, dessa tårar har varit som en dröm som man bara vill vakna upp i från.. Jag e lessen o mitt lilla krossade hjärta som e i bitar gråter..Om jag inte hade varit rättvisrättvis mot dej så hade jag förtjänat detta,men jag har gett dej mitt liv, mitt allt, mitt leende, glädje, min lycka för att du skulle öppna dina ögon och det gjorde du.


Du var min älskade hund.. du började vakta mej men du va Människoälskare... vad hände med dig vart har min älskade tagit vägen snälla kom tillbaka till mej.. Det är det enda som jag begär..Mitt hopp e borta, borta med vinden. Jag känner bara denna tomheten o smärtan.Hur mycke jag som har slocknat inom mej går inte o beskriva i ord. Alla mina drömmar e borta..allt mitt skratt, min glädje inombords e borta.Leder av att tanken att du mitt hopp om dej försvinner. Att du försvinner ur mitt liv. Jag ville verkligen hjälpa dej och jag anklagar inte bara dej.Jag har oxå gjort fel i vissa situationer.Du har lärt mej en viktig sak i livet o det o vara stark. Nu e jag starkare än nånsin, för jag har insett att ingen kan eller kommer kunna köra med mej. Jag har känslor, jag har åsikter o jag har egna tankar som behöver vara respekterade. Jag e lessen för det, men det går inte o ändraDet e personligheten man har skapat sedan man var små. Sådant man växt upp med. Jag har aldrig önskat dej något illa, inte ens i dom tuffaste stunderna, inte ens i dom kallaste nätterna o inte ens i dom sorgligaste drömmarna.Min själ har kallnat o är ensamt nu tur att jag har Stina som kommer attt finns hos mej..Den söker sej till tröst, men det finns ingen som kan trösta.Tiden kommer inte va lätt, för du kommer finnas inom mej.Dumma dumma canser.

3 kommentarer

Classy - ung blivande mamma!

28 Aug 2010 00:56

Verkligen jätte skönt! Vilka sötnosar :)

Emily

28 Aug 2010 06:47

Rebecka Nelsen som jag gick med på rullbandet

|| mannen som kan prata om hundar ||

28 Aug 2010 09:18

Det är verkligen inte lätt att släppa taget om sina djur. En av mina schäferhanar togs bort för drygt två år sedan, och jag saknar honom fortfarande. Man hade önskat att det gick att lösa, men tyvärr så fick jag välja något som jag alltid kommer att ångra :(



Sv: Jag tror inte det krävs tillstånd här mitt i skogen - och skulle någon bråka är det bara att sätta skylten innanför min tomtgräns :P

Kommentera

Publiceras ej