Mina senaste Outfit vilken gillar ni?

5kommentarer

Jaha jag som hade tänkt att leka lite duktig och försöka fixa bilderna så dom kom i rad med varandra på pint men det sket sig helt och hållet.Men som sagt man kan inte vara duktig på allt.3 av mina senaste outfit tänkte jag i allafall vissa upp för er,sen får ni jätte gärna säga vilken eran favorit var och vad som gjorde att ni kom fram till just den outfilten.Min favorit är nog nr1 för att jag känner mig bekväm i den tunikan och för den håller sommaren i gång.

Nr1 en tunika från New yorker

Nr2:vitt linne från syrran,mörkblåa jeans från Ullared

Nr 3röd tunika h&m,mörkblåa jeans Ullared

5 kommentarer

Classy - ung blivande mamma!

24 Aug 2010 23:25

Hoppas du mår bättre i magen? :/

Här är allt bara bra i alla fall :)

Classy - ung blivande mamma!

25 Aug 2010 01:12

Stackare! Jag hoppas du mår bättre snart!

LOVA

25 Aug 2010 07:35

sv: tack :) ah det är inte riktigt tråkigt!

Emily

25 Aug 2010 09:09

ser typ ingen skillnad på 2 och 3an? 1 va assnygg

Jorre

25 Aug 2010 09:21

Jag röstar också på 1:an

Kommentera

Publiceras ej