marknaden i fredags

3kommentarer

Jag och min bästa vän Towe gick ner till marknaden och kollade lite.Det var mycke folk ute i rörelse och så klart blir det att man går in i massa folk.Det var många som började bråka med varandra för att dom hade kommit emot andra,vilket är helt onödigt sånt får man ändå räkna med när det är marknad.Jag köpte mig en ny plånbok och så klart så ville T med ha en ny för det.Vi gick och kollade i varje stånd efter en plånbok som skulle passa fröken men inget hon tyckte om direkt men till slut hittade hon också en till sig själv.


Efter att vi hade hittat hennes plånbok hon ville ha var det dags att leta efter några brillor som hon ville köpa.Dom skulle vara lite speciella av sig och svarta så vi gick och letade och letade men inte hittade vi några som passade henne,precis när vi skulle ge upp så hittade hon dom hon ville ha.Jag fick fråga flera gånger innan om dom inte hade svarta eftersom att dom inte kunde så bra svenska fick jag prata spanska med dom:)Jag vart verkligen besviken på marknaden i år det fans bara massa med skit i år.Jag köpte en våffla som smakade skit rent ut sagt,jag som verkligen var sugen på våffla så var den inte god besviken.


Träffade på min minsta lillebror Nicolas som hade växt som bara den sen jag såg honom sist.Han var så glad och skrattade,drog mig i håret medans jag pratade med honom. vart att gå hem till mig innan klockan vart 22 eftersom att hunden var ensam hemma och rädd för raketerna.Så vi gick ut med henne sen så satte vi på en film och såg på i hop  eller fröken Towe somnade under filmen ett par gånger.Rätt som det är rycker någon i dörren och då vaknade fröken,det var bara jimmie som kom hem lite full och glad.Han fick sätta på lite kaffe åt oss tjejer,han berättade nästan hela filmen för oss vilket inte gjorde mig så himmla glad.Efter ett tag försvinner han och vi tänker inte på det så mycke utan ser klar filmen men då har han fortfarade borta.Vi trodde att han hade somnat inne på toan men där var han inte han hade gått och lagt sig i sängen utan att sagt god natt.


min fru

jag och min minsta lillebror Nicolas

3 kommentarer

Emily

22 Aug 2010 17:11

hur gör du med bildernA? Drar du dom i hörnen så dom ska bli större för dom ser jätte kosntiga ut! :(

Micki

22 Aug 2010 17:29

Söt lillebror du har! :)

Emily

22 Aug 2010 17:59

aa den sidan funkar :)) Aa ja vet de eas jobbigt ja kollar inte in dom då

Kommentera

Publiceras ej