Laktosmage

2kommentarer

Laktosmage har väl alla hört talas om? Det är när man får uppsvälld mage av att äta laktos,men jag kan inte komma på att jag har ätit något med laktos, ändå har jag ont och magen svullen.Jag byter jätte gärna bort min duma mage för en dag.Jag börjar undra  om det är något mer jag inte tål än sjävla laktosen.Jag är noga med vad jag stoppar i mig för jag inte ska få ont och bli svullen,men ändå så får jag det i bland hur kommer det sig tro?Någon mer som har samma problem eller haft samma problem som mig får jätte gärna komma med tips vad jag ska ta mig till för detta är inget roligt alls.

2 kommentarer

FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

24 Aug 2010 12:36

allt väl? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

24 Aug 2010 16:56

Usch, förstår att det är jobbigt om man hela tiden måste tänka på vad man äter! :S

Kommentera

Publiceras ej