krav när man ska köpa mobil!

0kommentarer

Min mobil har krånglat ett bra tag nu. Varje gång den ligger den ligger på laddning så laddas den inte alls.När den väl laddas och den ringer kan jag inte svara utan måste dra ut sladden till laddan för kuna svara.Jag älskar verkligen min mobil jag har så jag har svårt att ersätta den mot en annan,men det verkar som att det är den enda utvägen.Sist jag skulle försöka mig på att ladda den fick jag ta ut battriet och sätt in batteriet i min gammla mobil och ladda den.Sen när den var klar laddad fick jag lägga tillbaka batteriet i mobil.Nej så kan jag bara inte ha det längre.Jag har suttit och kollat runt efter en ny mobil,hittar bara massa iphone mobiler och det är inget för mig.Sen så finns det mobiler med luckor men det vill jag inte heller ha.Gud vad jobbigt det var nu särskilt om man om man är som jag och har massa med krav när man ska köpa mobil.Ja vi får väl se hur detta kommer att sluta till slut.Någon som har tips på en bra mobil kanske?

Kommentera

Publiceras ej